In het kort: we zijn dus geopend, maar alleen op afspraak. Er wordt nogsteeds gewerkt aan allerlei procedures (ook voor na Corona).

Speciale Corona werkwijze

  1. Via deze link kunt u zelf een online afspraak inboeken en de onderzoekskosten vooraf afrekenen.
  2. Heeft u gekozen voor de haal & breng service? Dan halen wij de apparatuur bij u op het afgesproken tijd stip. Of, u brengt zelf de laptop langs en nemen wij deze buiten van u aan.
  3. Onze technische medewerkers zullen het probleem van uw computer apparatuur diagnosticeren, en na afronding, met u op uw gewenst communicatie keuze contact met u opnemen om de bevindingen door te spreken.
  4. Bij akkoord reparatietijd en -kosten, worden de onderzoekskosten in mindering gebracht op de factuur die u na reparatie ontvangt.
  5. Als de ICT klus geklaard is aan onze kant. wordt er een factuur opgesteld en naar u verzonden per email.
  6. Na betaling, neemt Dennis opnieuw telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak tot afhalen (of bij u langsbrengen).
  7. Na reparatie niet geheel tevreden? Laat dit dan binnen 72uur weten, dan kunnen we kostenloos een gepaste oplossing zoeken.

Veel gestelde vragen & antwoorden

Scroll Up
0
×

Hallo!

Klik op een van onze vertegenwoordigers hieronder om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@computerhulpemmen.nl

× Hoe kunnen we u helpen?
Skip to content